Job 29 van 42


Report this listing

Solliciteren



Junior Customer Service


Functie

Vilvoorde | Customer Service| Opleiding| Doorgroeimogelijkheden | Nederlands| 1102628

Over de organisatie
Onze klant is een bekende speler binnen de energiesector, een markt in volle beweging naar verduurzaming, met werkzekerheid en een enorme sociaal-maatschappelijke relevantie. Je krijgt een opleiding van 4 weken en wordt begeleid door een trainer en teamcoach. Daardoor ben je zeker van een vlotte opstart. Ook daarna word je permanent begeleid met het oog op persoonlijke ontwikkeling, maar ook zodat je steeds op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen op de energiemarkt

Je nieuwe functie
Als junior Customer Service Medewerker vorm jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als per e-mail, voor de klanten met vragen en problemen over de producten en dienstverlening. Ook digitale media-kanalen (whatsapp, chat,…) kan jij vlot gebruiken om de vragen van de klant snel en effectief te beantwoorden.

Je zal een klantendossier van A tot Z kunnen opvolgen om een optimale dienstverlening en oplossing te garanderen. Ook administratieve gegevens verwerken behoren tot jouw takenpakket.

Jouw profiel

Jouw profiel
Hays is op zoek naar een klantgerichte kandidaat die van aanpakken weet en goed met procedures overweg kan. Daarnaast ben je communicatief sterk en verzorgd in zowel geschreven als gesproken Nederlands. Je beschikt minimaal over een diploma middelbaar onderwijs, bent analytisch en nauwkeurig aangelegd en kan jouw sociaal-empathische vaardigheden ten volle benutten in klantencontacten. Verder ben je een betrouwbare collega, ontvang je graag feedback en wil jij jezelf ontwikkelen, en haal je voldoening uit het afwisselen tussen taken.

  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

De klant biedt jou een uitdagende en gevarieerde functie aan in een hecht team alsook een aantrekkelijk loontraject met extralegale voordelen zoals:
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Kortingen op hun producten
  • Extra Bonus
  • Loonsverhoging mogelijk na enkele maanden mits positieve evaluatie
  • 2x in de week vers fruit, hecht team,….
Je werkt in een 39-uren week met dagshiften tussen 8 uur en 18 uur. Naast de 20 wettelijke verlofdagen krijg je nog 6 ADV-dagen. Na een grondige inwerkperiode kan je tot 2 dagen van thuis uit werken. Tot slot, kan je, gebruik maken van hun cafetariaplan.

De volgende stap
Herken jij je helemaal in deze leuke functie? En word jij warm van wat deze functie jou te bieden heeft? Dan ben jij de persoon waar Hays naar op zoek is! Druk op onderstaande knop om te solliciteren. Is dit niet helemaal wat je zoekt, bezoek dan zeker onze website www.hays.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht